понедельник, 7 декабря 2015 г.

модуль 1

Цей модуль допоміг з'ясувати цілі навчання на цьому тренінгу, зрозуміти, що навчання за методом проектів базується на навчальних потребах учнів, а ІКТ сприяють розвитку навчання для майбутнього. Я зрозуміла, що без використання інформаційно-комунікативних технологій неможливо розвинути такі навички учнів, як творчість, ефективне спілкування в групах, інформаційну грамотність, життєві навички та медіаграмотність. Також, я усвідомила, що дуже важливе місце в проектній діяльності займає оцінювання. Воно заохочує учнів до навчання і спонукае розвитку творчих і наукових навичок мислення. Для мене цікавим було створення блогу, тому що блог стане новою спробою релаксувати у власному навчанні. Ці навички навчання я обов'язково передам дітям.
Важливим було спілкування з колегами, обмін досвідом. Ті кошти ІКТ, які ми вивчаємо допоможуть мені в цьому. Я ознайомилася з ресурсами тренінгу, сайтами програм, допоміжними матеріалами, електронним довідником. Це навчання стане суттєвою допомогою в моєму навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий